星期二, 七月 26, 2005

彼氏彼女の事情 (其之一,信念 )


我实在的告诉你,我也不知道我是不是你的幸福。然而,我也不知道你是我的永恒吗。可是当我们俩拥抱时,答案不就浮现在彼此的心底了吗,不是吗?我感觉到你的一切。。。真诚,天真,信念,和平,善良。。。。。。还有最重要的,那就是永远。。。虽然,我们的言语不多,但咱们将心对心,一切都尽在不言中了。都到了这个时候,天上的星星也都亮了,你看到那属于我们的恒星了吗?就在那宇宙的中心,它正微笑得向我们招手表示欢迎。你还没看到吗?没关系。。。我会指引你到那恒星的。请你相信我。。。因为我相信你,和环绕我们之间美丽的云彩。。。


是吗?是这样子吗?当我们俩拥抱时。。。对,没错,就是这个感觉。我看到答案了。我也感觉到你的全部。。。温柔,勇敢,坚强,真心,包容。。。还有最宝贵的,那就是耀眼的欧若拉。我看到那属于我们的恒星了,不。。。是恒星的恒心。那是我们的岁月的童话,那里写着关于我们两个人的幸福和未来。但是,没有结局,你会陪我一起写下去吗?因为你是我的骄傲。所以,我们以我们的信念一起乘上那云彩越过那道彩虹,好吗? ^ ^/")

信念。。。让我们越过了界限!!!相信,要相信。。。



6 Comments:

At 4:51 上午, Blogger  said...

Yeepee... finally the episode three has released. But i don't like this episode very much... because i can't write it as i wish.....Gee...... maybe i rush to supper and left my handphone at home.....then i missed her call...so bad...but hope you guys will continue read my post...thx!

i like a words which on my friends blog...i copy and paste at below:

According to d Holy Bible,it's a sign of "promises" between God with us..yes,promises...

Her blog very nice...i like it.. i mean overall.

 
At 9:37 上午, Blogger  said...

PS:看贴要回帖哦!!!

 
At 1:25 下午, Blogger 鬼徒二等兵 said...

What signs of promises????

 
At 4:17 下午, Blogger  said...

rainbow

 
At 1:40 下午, Anonymous 匿名 said...

According to d Holy Bible,it's a sign of "promises" between God with us..yes,promises...

i knew your copy from where de..
i read before o..thisepison no so deep,,easy to understand..suitable for me...keke....
the sign ha----rainbow o...

 
At 9:04 下午, Blogger  said...

i see... then what do you wish? change my style of writing for your understanding or just like this? wait for your comment...


PS:看贴要回帖哦!!!

 

发表评论

<< Home